tisdag 27 maj 2008

Har ju aldrig tid att blogga...

...det är synd, mycket synd. Skriva är trots allt kul, oavsett vad det är för skit man skriver av sig så är det just kul och jag önskar innerligt att jag hade mer tid till det. Men men man är ju frekvent upptagen med olika saker, blev sambo för lite mer än en månad sedan och då ska man ju ett par turer till Ikea på sin redan ansträngda fritid, handla mat till förbannelse, städa som ett djur och sedan vill ju kvinnan min underhållas, ja de kräver ganska mycket uppmärksamhet, det vet vi alla. Utöver det jobbar man och står i, som egen företagare kan man ju bara drömma om de fyrtio timmars arbetsvecka som är standard för så många andra vanligt anställda människor.

Nu förefaller det sig lyckligtvis som så att imorgon, Onsdag, gör vi sista rundan till Ikea och på Lördag en visit till Hammarkullekarnevalen (min definition av lyckad mångkultur), därefter är jag en fri man att skriva massa onödig skit om allt mellan helvete och jord. I Juli blir det dessutom någon veckas semester och då fan ska ni få se på konspirationsteorier, garanterade anti-PK åsikter och allehanda obskyr snick-snack från andra sidan ramberget.

Inga kommentarer: